شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1396
بازدید : 50
نویسنده : مشاور

ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 برای دو پایه ششم و نهم برگزار می شود. و داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 باید قبل از  ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم همانند تمامی آزمون های دیگر، از شرایط و ضوابط خاصی برخوردار است. تمامی داوطلبان جهت ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 باید از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان اطلاع داشته باشند و سپس اقدام به ثبت نام در آزمون تیزهوشان 97-98 کنند. توجه کنید رعایت این شرایط برای ثبت نام آزمون تیزهوشان کاملا الزامی می باشد. در ادامه شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را خدمت شما دوستان عزیز ارائه می کنیم. همچنین، می توانید برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98  کلیک کنید و برای دسترسی سریع تر به اخبار مدارس تیزهوشان می توانید عضو کانال اطلاع رسانی تله مشاور شوید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

داوطلبان برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم باید در پایه ششم ابتدایی مشغول به تحصیل باشند. باید برای تمامی درس های سال پنجم نمره خوبی کسب کرده باشند و حتی اگر در یکی از درس ها ی سال پنجم، نمره بالایی کسب کرده باشند هم می توانند در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند. داشتن تبعیت ایرانی از دیگر شرط های لازم برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان است. داوطلبانی که تبعیت ایرانی ندارند هم با استفاده از شرایط خاصی که وجود دارد می توانند در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند. ثبت نام اتباع ایرانی تابع بخشنامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور می باشد. مراحل ثبت نام به صورت کاملا اینترنتی بوده و مسئولیت صحت مشخصات در فرم ثبت نام نیز به عهده داوطلب است. چنانچه بدون داشتن شرایط فوق اقدام به ثبت نام کنید، در صورت شرکت یا حتی قبولی در آزمون ، قبولی داوطلب لغو و باطل خواهد بود.

 

مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

در این بخش، مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان را ارائه می کنیم:

  1. بارگزاری فایل عکس دانش آموز جهت صدور کارت ورود به جلسه
  2. تکمیل فرم تقاضا برای ثبت نام به صورت اینترنتی

 

شرایط ورود بدون آزمون به مدارس تیزهوشان 97-98

شاید برای اکثر دانش آموزان و خانواده ها این سوال پیش بیاید که آیا می توان بدون آزمون وارد مدارس تیزهوشان شد؟ در جواب این سوال باید گفت که این امکان تنها برای دانش آموزان دوره دوم است و آن دسته از دانش آموزانی که سال های هفتم و هشتم خود را در مدارس تیزهوشان سپری کرده و معدل هر دو سالشان بالای 17 بوده باشد. می توانند بدون آزمون در مدارس تیزهوشان اقدام به ثبت نام در مدارس تیزهوشان کنند و به تحصیل در این مدارس بپردازند. بنابر این شما داوطلبان  آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 تنها می توانید برای قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98 تلاش کنید و در صورت قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98 و داشتن شرایط لازم از آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم معاف شوید.

 

برای مشاوره جهت انتخاب اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع:شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون تیزهوشان 97-98 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوره تحصیلی و کنکور و آدرس moshaverinkonkor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com